Progwereld Forum

Het enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!
Het is nu di dec 12, 2017 8:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 03, 2010 12:04 pm 
Prog Professor

vigil schreef:
Casper schreef:
Pink schreef:
vigil schreef:
Die wil ik wel hebben! Ben wel benieuwd naar zijn solomateriaal, gezien de hoge waardering op MuMe (op jou na... ;-)) durf ik dat wel aan :-)

Mooi dan stuur ik eens een cd jouw kant op :) Hij gaat asap op de post.

Kun je hem niet zaterdag de 14e realtime overhandigen, of is dat in strijd met de topicregels?

Zaterdag de 14de? Waterpop bedoel je? Ik heb geen idee of heer Pink daar van de partij zal zijn.

Ik doe mijn best maar moet nog het e.e.a. regelen. Het is dus nog niet zeker. Als ik kan dan zou ik inderdaad de cd kunnen meenemen, als je zo lang kan wachten :wink: Goed idee Casper!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 9:31 pm 
Site Admin

vigil schreef:
Niemand?

Blijkbaar nog best lastig om gratis cd's kwijt te raken...

ayreonfreak schreef:
Hoewel ik Jorn absoluut één van de beste zangers in de metal wereld vind, hebben zijn eigen albums mij nooit echt gegrepen. Die van 10cc heb ik in downloads en dat vind ik ook voldoende.

Wil je die van Neronia niet kwijt? :lol:

Ik ben momenteel mijn albums allemaal op papier aan het zetten en ben een aantal dubbele cd's tegengekomen, dus ik kan ook ruilen/weggeven, maar natuurlijk hoop ik wel iets te zien wat ik nog niet heb of interessant genoeg is :wink:

Bijv van The Gathering Mandylion blijk ik er ook twee van te hebben. Maar ja, die heb jij natuurlijk ook al Vigil...

vigil schreef:
al een tijdje ja ;-)

Kattenhuis schreef:
Ik heb al 4 cd's van Jörn, en zou dan dus heel wat nummers 2x hebben. Dus deze x niet.

Heren heren, kunnen we discussies in het discussie topic houden? Ik maak die topics toch niet voor niets aan.

En van jou verwacht ik meer Ruard Ne#e#EE

:wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2010 9:51 pm 
Site Admin

Het gaat hier toch niet doodbloeden hè? :(
Heb je niet nog wat anders dat je kwijt wilt?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 08, 2010 7:54 am 
Prog Professor

ik vrees dat dit weinig zin heeft...

http://iskc-rock-radio.playtheradio.com/index.cfm

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 28, 2010 8:43 pm 
Prog Professor

In een poging dit onderdeel nieuw leven in te blazen:

Van Play.com ontving ik onverwachts twee exemplaren van A Farewell to kings van Rush.

Kan ik iemand gelukkig maken met een exemplaar?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 28, 2010 9:12 pm 
Prog expert

Brunniepoo schreef:
In een poging dit onderdeel nieuw leven in te blazen:

Van Play.com ontving ik onverwachts twee exemplaren van A Farewell to kings van Rush.

Kan ik iemand gelukkig maken met een exemplaar?

Jazeker! Ik wil 'm wel. Die van mij heb ik (kennelijk) voor eeuwig uitgeleend. Als we dit via pm regelen, ga ik alvast de cd-kast in om wat te zoeken.

Leuk dat dit toch niet doodbloedt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 22, 2010 9:19 pm 
Site Admin

Rael schreef:
Leuk dat dit toch niet doodbloedt.

Helemaal mee eens :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 7:31 am 
Site Admin

Buso schreef:
Pink schreef:
Buso schreef:
Casper schreef:
Spijtig... altijd mijn favoriete Symphony X gebleven. Hoewel... niet spijtig als er nu iemand blij mee gemaakt wordt. :)

laat het ons hopen dat ik er blij van wordt :wink:

Als ik de cd in mijn bezit heb, zal ik een andere aanbieden (ben nu aan het zoeken ...)

Hij zou er nu toch wel zo'n beetje moeten zijn, ik hem hem een week geleden op de post gedaan.

Jawel, gisteren in de bus gehad. Merci!

Mijn beurt om iets aan te bieden:
Afbeelding
De muziek vind ik prachtig, maar ik kan weinig aanvangen met de zang :?

Ik twijfel. N.a.v. het EPF vond ik dat nummer uiteindelijk best wel goed, maar vraag me af of ik een heel album zou willen. Als er geen gegadigden blijken te zijn ga ik er misschien wel voor.

Kunnen we trouwens de discussie hier houden, dat houdt het andere topic schoon en overzichtelijk.

Thanks!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 9:04 am 
Prog expert

tsjessus....Sigur Ros, Takk! überhaupt één van de mooiste platen van de afgelopen 10 jaar en niemand die hem gratis wil hebben????

OKay...ik hoef hem ook niet want ik heb hem uiteraard al ;-)

Maar als niemand hem wil hebben wil ik hem en geef ik hem aan mijn broer. Ik wacht nog even af.

Joost

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 10:48 am 
Prog expert

Het reguliere aanbodtopic en de discussietopic lopen telkens door elkaar heen. Het is ook ironisch dat zo'n poging om het overzichtelijk te maken er juist voor zorgt dat het onoverzichtelijk wordt. Hopelijk is de trend om dit telkens te scheiden snel voorbij. Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Dan is het pas overzichtelijk. Dan wordt er af en toe tussen de aangeboden cd's gebabbeld over het topic... big deal.

Ik heb niets van Sigur Ros. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik was niet erg onder de indruk. Wellicht moet ik het weer eens proberen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 11:21 am 
Prog expert

Rael schreef:
Het reguliere aanbodtopic en de discussietopic lopen telkens door elkaar heen. Het is ook ironisch dat zo'n poging om het overzichtelijk te maken er juist voor zorgt dat het onoverzichtelijk wordt. Hopelijk is de trend om dit telkens te scheiden snel voorbij. Kunnen de topics niet samengevoegd worden? Dan is het pas overzichtelijk. Dan wordt er af en toe tussen de aangeboden cd's gebabbeld over het topic... big deal.

Ik heb niets van Sigur Ros. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik was niet erg onder de indruk. Wellicht moet ik het weer eens proberen.

Ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat er 2 topics zijn. Lijkt me in dit geval compleet overbodig.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 11:24 am 
Prog expert

thedunno schreef:
Rael schreef:

Ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat er 2 topics zijn. Lijkt me in dit geval compleet overbodig.

Mee eens. Het is goed bedoeld, maar organisatorisch natuurlijk flauwekul.
Ik ben overigens al aan de beurt geweest, dus ik pas (bovendien schijnt de broer van thedunno een toffe peer te zijn ;-))

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 11:25 am 
Prog Professor

Rael schreef:

is dit een heel bescheiden poging om te zeggen dat je eigenlijk wel geïnteresseerd bent in de cd, als het niet te veel moeite is en je niemand in de weg loopt ... ? :wink:

edit: had niet gemerkt dat je ondertussen al 'paste' ...

Laatst bijgewerkt door Buso op za okt 02, 2010 12:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 12:20 pm 
Prog Professor

Van mij mogen de topics ook wel samengevoegd worden. Overigens heb ik Takk ook nog niet, maar trek ik, als ik iets van Sigur Rós hoor, dit doorgaans vrij slecht, vooral dankzij de zang. Ik denk dan ook dat de parel beter aan de broer van thedunno of aan Rael besteed is dan aan dit zwijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 12:22 pm 
Prog Professor

Casper schreef:
Van mij mogen de topics ook wel samengevoegd worden. Overigens heb ik Takk ook nog niet, maar trek ik, als ik iets van Sigur Rós hoor, dit doorgaans vrij slecht, vooral dankzij de zang. Ik denk dan ook dat de parel beter aan de broer van thedunno of aan Rael besteed is dan aan dit zwijn.

*oinkt instemmend*

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 02, 2010 9:47 pm 
Site Admin

Duidelijk, hier dus een slotje op en lekker discussiëren in het andere topic.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]