Progwereld Forum

Het enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!
Het is nu ma okt 22, 2018 11:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 08, 2009 11:01 am 
Site Admin

Ik heb jullie nodig; ik ben op zoek naar een site die mij iets meer kan vertellen over "Koyaanis Gatsy". Dit is naar ik weet een Duits project dat klassieke muziek combineert met stevige metal. Ik heb het jaren geleden een keer "onrechtmatig" :wink: bemachtigd en gebrand op cd, maar ik wil er nu wat meer van weten, sterker, ik wil een origineel exemplaar. Ik kan er alleen niets van vinden op het internet :?:

Iemand meer info? Rob, ik kan mij herinneren dat jij ooit ook een keer over dat project op het Ayreon forum hebt gepost, alleen kan ik daar ook niets meer van vinden.

Het kan ook gewoon zo zijn dat ik een verkeerde spelling van de naam heb....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 08, 2009 3:19 pm 
"Neo"

Ik vermoed dat je de spelling verkeerd hebt: Koyaanisqatsi.

En deze komt uit Duitsland: http://www.strassenkehrer-abm.org/. Ik weet niet of dit de band is die je bedoelt, dat laat ik aan jou over ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 08, 2009 6:03 pm 
Progwereld crew

Nee dat is hem niet. Ik ken de groep en heb zelfs hun album "From The Yearning To Burst The Perpetual" in mijn bezit, een album wat overigens alleen nog maar als downlaod besteld kan worden.
MySpace: http://www.myspace.com/koyaanisqatsy1

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 12:46 am 
Site Admin

AstralDog schreef:
Nee dat is hem niet. Ik ken de groep en heb zelfs hun album "From The Yearning To Burst The Perpetual" in mijn bezit, een album wat overigens alleen nog maar als downlaod besteld kan worden.

Dat is het idd!

Dank *())^_

Waarom kon ik het dan niet vinden op google en als je het opzoekt via de myspace???? :? :shock:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 12:52 am 
Prog Diamond

ayreonfreak schreef:
Waarom kon ik het dan niet vinden op google en als je het opzoekt via de myspace???? :? :shock:

Volgens mij heeft Hans dit een poosje geleden op de interne mailinglist van PW geplaatst, maar misschien was dit nog vóór jouw komst, Ruard.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 11:20 am 
Prog user

AstralDog schreef:

Bedankt Hans!
Muziek op MySpace vind ik super!
Hier ga ik achteraan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 11:55 am 
Prog Professor

akagert schreef:
AstralDog schreef:

Bedankt Hans!
Muziek op MySpace vind ik super!
Hier ga ik achteraan.

+1

Wel raar dat dit zo 'onbekend' is, zelfs op ProgArchives staat er geen letter over deze groep (en op die website staan er best veel obscure groepen) :shock:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 7:30 pm 
Progwereld crew

Ik had destijds ook een enorme moeite met het vinden van deze groep. Hoorde ze destijds voor het eerst op Progulus. Ik vind het waanzinnig goede muziek. Helaas, helaas is de cd er nog steeds niet (opnieuw).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 09, 2009 7:39 pm 
Prog Professor

ayreonfreak schreef:
Waarom kon ik het dan niet vinden op google :shock:

Dan kom je bij de gelijknamige film uit met muziek van Philip Glass....ik heb het dus ook geprobeerd :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 12:06 am 
Prog user

Pink schreef:
ayreonfreak schreef:
Waarom kon ik het dan niet vinden op google :shock:

Dan kom je bij de gelijknamige film uit met muziek van Philip Glass....ik heb het dus ook geprobeerd :roll:

óók goeie muziek!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo mei 10, 2009 9:04 pm 
Prog expert

ayreonfreak schreef:
Ik heb jullie nodig; ik ben op zoek naar een site die mij iets meer kan vertellen over "Koyaanis Gatsy". Dit is naar ik weet een Duits project dat klassieke muziek combineert met stevige metal. Ik heb het jaren geleden een keer "onrechtmatig" :wink: bemachtigd en gebrand op cd, maar ik wil er nu wat meer van weten, sterker, ik wil een origineel exemplaar. Ik kan er alleen niets van vinden op het internet :?:

Naast hun myspace moet er ook een andere site zijn. Staat (iig stond) leuk artwork op enzo. Kan ff kijken of ik er meer van kan vinden.

Edit: zoekt ff -- wel grappig om te zien dat mijn website in de lijst van Google al snel boven komt drijven, haha... Kan de bewuste site nog niet vinden...

Toentertijd heb ik een 5 of 6tal mp3's gedownload/gekregen met hun muziek. Vind het echt meer dan prachtig, alleen hun voornoemde album is verschikkelijk moeilijk te krijgen. Ik hou em al een paar jaar in mn achterhoofd, maar helaas. Als iemand de volledige mp3's heeft, dan ben ik daar zeer in geïnteresseerd. Uiteraard koop ik het album als ik em tegenkom, mja... *Mompelt iets over overmacht*

Edit 2: hun voormalige website http://www.koyaanis-qatsy.de/ is uit de lucht. Hun Myspace zal dus wel het enige digitale spoor op het www zijn...

ayreonfreak schreef:
Iemand meer info? Rob, ik kan mij herinneren dat jij ooit ook een keer over dat project op het Ayreon forum hebt gepost, alleen kan ik daar ook niets meer van vinden.

Het kan ook gewoon zo zijn dat ik een verkeerde spelling van de naam heb....

Dat maakt het zoeken wel lastig ja. Met de goede spelling heb je 17 results -- voornamelijk posts van mij, haha :lol:

RobLigtenberg.NL

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]